OGŁOSZENIE O SPRZEDAŻY UŻYWANEGO KIOSKU BILETOWEGO
Miejski Zakład Komunikacji Spółka z o.o. w Ostrołęce informuje, że posiada do sprzedaży kiosk wykorzystywany jako punkt biletowy. Kiosk jest wyposażony w meble oraz klimatyzację.
Informacje o ofercie:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 19.11.2021 r. do godz. 10:00 drogą mailową na adres sekretariat@mzk.ostroleka.pl lub osobiście u dyspozytora w siedzibie firmy przy ulicy Kołobrzeskiej 1 w Ostrołęce.
Otwarcie ofert nastąpi 19.11.2021 r. o godz. 12:00.
W przypadku osobistego dostarczenia oferty, Oferent musi umieścić ofertę w kopercie,
która ma być zaadresowana na Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Ostrołęce, ul. Kołobrzeska 1, 07-410 Ostrołęka i posiadać oznaczenie: „Oferta na zakup kiosku”.
Oferta musi zawierać:
- oferowaną cenę brutto,
- szczegółowe dane składającego ofertę (w tym kontakt telefoniczny, mailowy oraz dane do faktury),
- oświadczenie Oferenta, że zgadza się na wszystkie warunki zawarte w ogłoszeniu.
Oferent nie może wprowadzać zmian w ofercie po upływie terminu składania ofert.
Nabywca będzie upoważniony do odbioru zakupionego przedmiotu/przedmiotów po uiszczeniu ceny nabycia na rachunek bankowy podany na fakturze.
Termin płatności 7 dni od daty wystawienia faktury.
Kiosk przeznaczony do sprzedaży można obejrzeć na parkingu zajezdni MZK Sp. z o.o. w Ostrołęce, ul. Kołobrzeska 1 w dniu 17.11.2021 r. w godzinach 08:00-12:00, po uprzednim kontakcie telefonicznym pod numerem 510 138 606.
Sprzedający nie odpowiada za wady ukryte oferowanego kiosku.
Miejski Zakład Komunikacji Sp. z o.o. w Ostrołęce zastrzega sobie prawo do wycofania kiosku ze sprzedaży bez podawania przyczyn.